Alexa, Siri, Cortana en Google Assistant zijn al in een vergevorderd stadium, maar met name nog bedoeld voor de consumentenmarkt. De verwachting is dat deze zich ook op de zakelijke markt gaan richten, net als de zakelijke AI oplossing IBM Watson. Er zijn veel vragen die je hierbij zou kunnen stellen: Hoe kunnen we AI toepassen in een omnichannel- of contactcenteromgeving? Zal het ooit mogelijk zijn dat AI een receptionist of een contactcenter agent gaat vervangen? Wat zijn de mogelijkheden?
Naast het beantwoorden van een vraagstuk is er natuurlijk alle ruimte om je bezig te houden met de techniek achter Artificial Itelligence. We hebben een eigen communicatieplatform ontwikkeld, waarop ook mogelijkheden i.c.m. Artificial Intelligence uitgetest kunnen worden.
Ligt jouw interesse breder en heb je meer affiniteit met Domotica, SmartHomes, Smart Devices of andere Internet of Things (IoT) oplossingen, kijk dan bij onze andere afstudeeropdracht.
Wie zoeken wij?
Gaat jouw hart sneller kloppen van de technologie achter AI, en je weet deze enthousiasme ook over te brengen op anderen dan zoeken wij jou. Met jouw kennis en kunde kun je binnen ons team aan de slag.
Wie zijn wij?
Kennova Groep, waar de bedrijven TeleTigers, Cumula en Effecta onderdeel van zijn, is al 20 jaar specialist op het gebied van communicatietechnologie. Onze missie is: ‘Mensen en organisaties effectief verbinden met behulp van technologie’. Binnen het bedrijf heerst een informele sfeer en je krijgt 45 enthousiaste collega’s met uiteenlopende expertisegebieden.
Interesse?
Lijkt het je wat om bij ons aan de slag te gaan? Stuur dan een mail naar Marlies van der Laan met een korte motivatie en je CV, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Wil je eerst meer informatie over de opdracht, dan kun je contact opnemen met de afstudeerbegeleider Rob Gerritsen via 0348 488 666.