Om te solliciteren op deze stage, moet je met je HvA-emailadres een account aanmaken.

account aanmaken

Bedrijfsinformatie

LightspeedHQ
Herengracht 54
1015 BN
Amsterdam

Customer Success Associate Intern


Als Customer Success Associate zorg jij voor de eerste klantervaring na de verkoop. Op deze manier zorg jij voor de beste klantbeleving sta jij aan het begin van het succes van de klant haar onderneming. Je zult verantwoordelijk zijn voor het benaderen van klanten voor onder andere het inplannen van Training sessies met onze Productspecialisten.

Lightspeed is op zoek naar een super enthousiast Customer Success Associate (Stage) voor ons kantoor in Amsterdam. Als Customer Success Associate zorg jij voor de eerste klantervaring na de verkoop. Op deze manier zorg jij voor de beste klantbeleving sta jij aan het begin van het succes van de klant haar onderneming. Je zult verantwoordelijk zijn voor het benaderen van klanten voor onder andere het inplannen van Training sessies met onze Productspecialisten. Daarnaast zul je je bezig houden wat er nodig is om onze klanten succesvol te maken en analyseren hoe dit geoptimaliseerd kan worden. Je werkt direct samen met onze Customer Success managers en je zult elke weer iets nieuws leren op het gebied van Tech bedrijven en onze eCommerce en Retail klanten.

 

Nu wat over Lightspeed: wij bieden retailers en restaurateurs een de makkelijkste manier om hun business te laten groeien en managen. We geven kleine bedrijven een volledig overzicht over hun business, allemaal in eenzelfde platform.
Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken Lightspeed al om hun sales, inventaris, klanten en statistieken te beheren.

Bovendien zijn we een internationaal bedrijf met een hoofdkantoor in Montreal en verdere kantoren in Amsterdam, Gent, London, etc.

 

Te doen:

 

-        Leren te werken binnen een snelgroeiende organisatie

-        Veel leren over software ontwikkelingen en de eCommerce wereld

-        Op een enthousiaste manier onze klanten verwelkomen

-        Houdt je je bezig met de planning van onze Product Specialisten

-        Leer je met Salesforce te werken

-        Zorg je voor een hoge conversie op geplande trainingssessie

-        Neem je deel aan Webinars en kun je gaan leren deze te begeleiden

-        Sta je continu in contact met ondernemers in de Retail, eCommerce Horeca wereld

     

    Wat we verwachten:

    -       Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

    -       Commerciële, communicatie of Marketing studierichting

    -       Analytisch vermogen

    -       Passie voor communicatie en klantcontact

    -       Interesse in technologie, Retail en eCommerce

    -       Je bent proactief en vindt het leuk om klanten te benaderen en te adviseren

    -       Sterk organisatorisch en multitask vaardigheden

    -       Presentatievaardigheden


    Geschikt voor studenten
    • Business IT & Management
    • Technische Informatica