Taakveld
- Accurate en proactieve informatievoorziening naar klanten.
- Aanspreekpunt voor klanten met betrekking tot de status van zendingen, leveringen en gewijzigde afleveromstandigheden.
- Behandelen van speciale klantverzoeken.
- Up-to-date houden van de status informatie in het Track & Trace systeem.
- Opstellen van performance rapporten voor de geselecteerde klanten.
- Interne communicatie met betreffende afdelingen.
- Bijdragen leveren aan verbeterprojecten en implementaties van nieuwe klanten.
- Het prijzen van de zendingen en het voor akkoord geven voor facturatie.
Functie-eisen
- HBO werk- en denkniveau.
- Ervaring in Customer Support.
- Ervaring in internationale logistiek.
- Service gerichte instelling.
- Je neemt initiatief, bent praktisch ingesteld, ‘hands-on’ mentaliteit, teamspeler en heeft geen 9-5 mentaliteit.
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
- Je werkt nauwkeurig en beschikt over goede MS Office kennis.
- Kennis van het werken met TMS / Track & Trace is vereist.