In deze opdracht willen de volgende items addresseren:
- Interviews met interne organisatie (Customer Success Managers, Account Managers en Management) om wensen te inventariseren.
- Ontwikkelen van PowerApps rondom de diverse diensten van Communicativ: Teams Calling en Teams Meetings
- Implementeren van PowerApps binnen het Experience Center van Communicati
- Interviews met externe organisaties (klanten) om specifieke wensen te inventariseren.
- Implementatie van specifie
Communicativ is een 100% Microsoft organisatie en wenst zoveel mogelijk gebruik te maken van alle functionaliteiten welke binnen Microsoft 365 beschikbaar zijn.
Via scrum sessies zal de voortgang gemonitord worden. De PowerApps zullen in eerste instantie binnen de organisatie geimplementeerd worden en opgenomen worden in het Experience Center.
In de opdracht is voldoende ruimte voor persoonlijke ontwikkelingen en aanvullingen op de opdracht. Gedurende de uitvoering van de opdracht zal er ook ruimte zijn om mee te lopen met diverse disciplines om een goed beeld te krijgen van de organisatie, collega's en diensten.
Uitvoering van de werkzaamheden kan middels het Hybride Werken en hoeft dus niet 100% vanaf kantoorlocatie te worden gedaan.
Wij zoeken een communicatief vaardige student(e) welke het aandurft om de organisatie én klanten uit te dagen.